Wednesday 16 February 2011

BB CREAM SKIN79


SKIN79 adalah produk penjagaan kulit & make up yg terkenal di Korea, juga merupakan jenama asal pertama yang membawa produk BB krim ke dalam pasaran kosmetik. SKIN79 telah terjual lebih dari 700.000 botol krim BB di Korea dan juga merupakan kegemaran dan ramai artis yg menggunakanya di Korea.

BB Cream @ ‘krim ajaib’ mampu memperbaiki kulit dan membuat make up menjadi lebih mudah. beza antara BB Cream dan produk kosmetik lainnya, BB Cream adalah kosmetik sekaligus perawatan kulit. Produk foundation lain kebanyakkannya hanya krim asa semata-mata tp tidak merawat kulit, tp BB Cream melakukan keajaiban dengan memperbaiki kulit.

Keajaiban pertama adalah sebagai essensial krim, menutrisi kulit, tegangkan dan menghaluskan kulit sehingga tampak selembut sutera...

Kedua sebagai sunblock, dengan SPF-15 yang melindungi kulit dari sinar UV yang dapat menyebabkan bintik hitam di wajah.
Ketiga sebagai alas bedak, membantu memperbaiki masalah kulit dan melindungi wajah dari bahan bahan kimia berbahaya produk make up lain.

Dan keajaiban terakhir adalah sebagai foundation yang membuat make up tampak sempurna dan wajah tidak berminyak sepanjang hari.
sesuai untuk semua jenis kulit, tidak menyumbat pori pori dan sgt best di gunakan setiap hari.

Produk skin79 ni sama seperti skin care & kosmetik negara luar yg lain. Cth SKII, Olay, Garnier dan lain2 yg mana telah diluluskan oleh negara pengeluar.Setelah membuat sedikit semakan produk ini tidak ada unsur2 yg mencurigakan. Malah telah ramai org kita menggunakan produk skin79. terpulang kepada pengguna utk menilainya.

No comments:

Post a Comment